Kinek mi a szíve -vágya….

Érdekes, és szerintem igencsak vicces beszélgetést folytattam ma többed magammal, és úgy döntöttem – bár a kivitelezés kicsit nehézkes – megosztom másokkal is. Bigyoshop -on be lehet szerezni különféle óriás mikróbákat. Na, erről van itt most szó. (A beszélgetésben résztvevőket az egyszerűség kedvéért nevezzük egyetlen betűnek. Az, hogy valaki E/3 személyben nyilatkozik saját magáról, senkit ne zavarjon meg! Ez a Plurk sajátossága)

S. -nek kell egy ilyen 😀 :

R.: 😆
A. agysejtet és idegsejtet szeretne 😆
S. minden ilyet elfogadna 😆
R. bazd, én petesejtet akarok, tök aranyos masnis. 😆

S. azok a szemek 😆
S. herpesz 😀

R. igen, ezeket meg a kergemarhakórt lestem, milyen aranyosak. :mrgreen:
S. monddhogyszifilisz 😆

A. elmebeteg aki ezeket kitalálta, de én egy faszút akarok! 😆
R. az is milyen aranyosmááár! 😀
S. mekkora faszút? 😆
A. nagyoooot!!! :mrgreen:
M. 😆
S. legjobb 😆
K. én naponta találkozom a fent említett vírusokkal 😀
S. az szar. mert ha mondjuk a spermával, arra azt mondom, jó neked 😆
M. 😆
K. leszoktam azokról. 😆

~ Szerző: mindlevery - 2010. január 26..

2 hozzászólás to “Kinek mi a szíve -vágya….”

  1. Jogomban áll hallgatni. Lehet, azt kellett volna 😀 😀

  2. Jó volt ez. Rég nevettem ilyen jót! :mrgreen:

Hozzászólás